De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Anouk Ooms - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Anouk Ooms - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Anouk Ooms

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Augustus 2014 | Nederland, Voorburg

Hoi iedereen,

Ik ben alweer bezig met de laatste voorbereidingen voor mijn jaar in Amerika. Afgelopen zaterdag heb ik te horen gekregen dat ik een jaar in Robesonia, Pennsylvania bij de Yale family ga wonen. Een plekje op het platteland van Pennsylvania, niet ver van Philadelphia. Mijn gastgezin bestaat uit een vader, een moeder en twee dochters van 12 en 9. Ook hebben ze een hond en kat.
Aanstaande donderdag vertrek ik eerst een week naar New York voor een voorbereidings week. Hier krijg ik les over de Amerikaanse cultuur en ontmoet ik andere exchange students van over de hele wereld.

Ik heb er super veel zin in om naar Amerika te gaan, maar natuurlijk ga ik al mijn vrienden en familie in Nederland ontiegelijk erg missen!


  • 11 Augustus 2014 - 22:08

    Gezina:

    Hoi Anouk,
    Spannend hoor ik wens je heel veel plezier en een mooie levenservaring.
    Lisanne zal een goede vriendin fysiek missen maar die band blijft wel.
    Voor het gastgezin moet het geweldig zijn om zo'n heerlijke meid als jou in huis te hebben.
    We blijven je zeker volgen en wensen je alle goeds
    Liefs van Dennis en Gezina Trouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Exchange student USA

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 2107

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

High school year USA

Landen bezocht: